Vi arbetar efter en enkel och väl beprövad modell i fem steg när vi utvecklar varumärken. Beroende på kundens behov kan vi vara med hela vägen genom varumärkesarbetets olika delar, från research, analys, identitet & profil, kärnvärden, positionering, mission & vision, varumärkesstragegi, corporate identity till den kommunkativa plattformen.
Ett starkt kommunikationskoncept gör skillnad när kunden gör sitt val. Grundbulten i våra koncept bygger på ett långsiktigt strategisk tema som ofta används som payoff.
Vi bygger sökmotorvänliga webbplatser som optimeras onPage för att underlätta för sökmotorerna. Google Analytics kopplar vi på för att kunna mäta besökarstatistik och besökarnas beteende. Webbdesignen är genomgående modern, tydlig och
användarvänlig. Vi strävar alltid efter ett enkelt och logiskt flöde genom webbplatsen med så få klick som möjligt och utseendet följer förstås företagets grafiska profil.
För att kunna skapa en bra relation och ett så stort engagemang som möjligt med sin målgrupp har vi människor som arbetar dedikerat med att skapa innehåll till sociala medier och digitala nyhetsbrev. Ett innehåll som bygger på områden som kunden verkligen är intresserad av och som levererar nytta och nöje.
Listan kan göras lång på vad vi producerar, men som exempel kan nämnas hemsidor, webbkampanjer, digitala nyhetsbrev, inlägg och poster i olika format till sociala medier, annonser, profilering, logotyper, inspirattionsmagasin, reklam för radio och poddar, förpackningsdesign, kataloger, butiksmaterial, mässmontrar, tv-reklam m.m.
Det gemensamma för allt vi gör är att det bygger starkare varumärken och starkare relationer med våra kunders kunder, som får dem att gilla kundens erbjudande.
Copyright 2024 © All Rights Reserved